Cine sunt ei, recruiterii?
11155Ii putem numi diferit, persoane care unesc suflete la nivel profesional, fie intermediarii intre Candidat si Companie, insa un lucru e cert. Scopul recruiterilor este sa gaseasca sufletul potrivit pentru jobul potrivit.
Intr-adevar, este o abilitate rara si un talent mare. Indiferent, daca vorbim despre recruiterii din intern, fie agentii de recrutare, scopul final este acelasi. Este un domeniu care devine pe zi ce trece mai solicitat si actual.
Pentru noi, echipa agentiei de recrutare Mantis, sunt careva reguli care ne ajuta la prosperarea zilnica si mentinerea unui tonus corporativ.
# Sedinte interne;
Comunicarea interna a companiei se poate petrece sub diverse forme: email, scrisori sau prin diferite aplicatii online sau mobile.
Totusi cea mai eficienta forma de comunicare ramane a fi cea verbala, atunci cand fiecare poate sa-si exprime gandurile si sa fie auzit.
Sedintele reprezinta cea mai buna modalitate de a tine la curent intreaga companie cu rezultatele la zi. Pentru o atmosfera sanatoasa in colectiv, le practicam saptamanal.
# Canalele de recrutare;
La sigur v-ati pus intrebare cum lucram noi, ce canale folosim pentru a gasi candidatii si ce canale folosesc ei pentru a fi mai aproape de noi.
* postari
Da, nu suntem o exceptie la etapa postarilor, folosim LinkedIn, Facebook si site-ul Rabota.md. Si chiar credem ca este o metoda foarte efectiva.
* LinkedIn
Contactarea candidatilor prin intermediul platformei LinkedIn a fost si este un canal actual si productiv.
* Baza de date Rabota.md
Nu suntem modesti, din acest considerent putem afirma ca suntem cea mai solicitata agentie de recrutare locala datorita acestui canal. Datorita accesului la toate CVurile candidatilor realizam recrutarea propriu-zisa intr-un mod foarte activ.
# Incredere reciproca;
In pofida faptului ca se stabilesc obiective inalte pentru angajati, incredeea si libertatea de actiune sunt motivatia cea mai importanta.
# Orientarea colectiva spre rezultat;
Rezultatul unei munci eficiente pentru agentia noastra se masoara in formula "candidati fericiti = clienti fericiti".
Conturarea unei culturi organizationale este un proces responsabil, unde valoarea, conexiunea, gandirea non standarda, conteaza tot mai mult.
Noi optam pentru o atmosfera sanatoasa si placuta in colectiv. Daca doriti sa va convingeti, intrati la noi la o cafea. ☕️
Apreciază te rog articolul, mulțumesc.